mandag den 23. januar 2012

BytteBiksen

Baggrund for BytteBiksen
Jeg har besluttet mig for at gøre noget ved husstandens ressourcespild. 
Første skridt på vejen, er at forsøge, at bytte mig frem til ting, i stedet for at købe nye. Idéen er den simple, at jeg har en masse ting, jeg ikke bruger og altså kan undvære. Måske har du også nogle ting, du ikke bruger og kan undvære. Hvis jeg har noget, du gerne vil have og du har noget jeg gerne vil have, kan vi bytte. 

Sådan bytter vi
BytteBiksen fungerer således: Jeg lægger billeder på, at de ting, jeg gerne vil af med. Hvis du ser noget, du gerne vil bytte dig til, så kig på min ønskeseddel nederst i BytteBiksen, for at se, om der er noget du kan bytte med. Hvis du vil foreslå en bytte-handel, så send mig en mail på isaogungerne@gmail.com. Det kan også være, du har noget at bytte med, som jeg ikke har på min ønskeseddel. Sådanne bytte-tilbud er også velkomne. 
Jeg bor i Aalborg, men sender gerne til andre dele af landet. Så betaler du selvfølgelig portoen, ligesom jeg betaler portoen, hvis du sender noget til mig.

Du kommer ind i BytteBiksen ved at klikke på fanebladet øverst på bloggen. 

God fornøjelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar