fredag den 6. januar 2012

Håndarbejde

Legemad
Jeg har jo været igang med at hækle noget legemad. Inspiration har jeg fundet rundt omkring på nettet, ved at google legemad. Jeg har ikke hæklet efter opskrift, da jeg ikke både kan se fjernsyn og følge en opskrift. Hvis du gerne vil hækle legemad efter opskrift googler du selvfølgelig bare "hæklet legemad opskrift". Her er de foreløbige resultater:



Ungerne er faktisk glade for, at deres mor kan hækle mad. Min 4-årige har ellers ikke været imponeret af mine hæklerier efter, at jeg måtte sige nej til hans spørgsmål om, hvorvidt jeg kunne hækle numser. 


4 kommentarer:

  1. Hvor er det fint:) Og hold nu op hvor svært kan det være at hækle en numse....prøv lige at tjekke kusine mettes ønskefe.dk. Der er nogen rigtig fine hæklede kager. Opskrifterne har hun selv lavet og sælges billigt;) (der var vel en skjult sælger i os alle) God weekend:)

    SvarSlet
  2. Hej Lene, har tjekket Mettes ønskefe. Fine sager. Har også fundet en opskrift på numser syet af nylonstrømper. Så det skal jeg da lige i gang med. God weekend!

    SvarSlet
  3. Vi har også ret mange hæklede kager herhjemme- min datter kan lave det største te-selskab, man kan forestille sig

    SvarSlet
  4. @Mig&Maya: Ja, jeg er bestemt heller ikke færdig med at hækle legemad. Synes det er hyggeligt, og ungerne elsker, når det er søde sager, der bliver hæklet :-)

    SvarSlet