lørdag den 28. januar 2012

Hvor åndssvagt!

Jeg hedder Isabel, og jeg er et rodehoved! Men, derfor er jeg jo ikke et dårligt menneske. Det er bare lidt upraktisk. Især, når man skal finde noget. Et dankort for eksempel. 
For et par uger siden, var der en hæveautomat, der åd mit gamle, let bøjede og meget slidte dankort. Fordi, automaten var i stykker. Jeg sværger, det var ikke fordi, jeg havde overtræk. Denne gang.
Det var selvfølgelig irriterende. Især fordi, jeg bare lige var smuttet over gaden for at hæve penge til et kup, jeg havde gjort i en genbrugsbutik. 
Selvom den flinke, men skeptiske, bankmand åbnede automaten inde i banken, kunne han ikke finde mit dankort. Så jeg måtte spærre det og bestille et nyt. Prøv lige at klare jer uden dankort i ti dage! 
Da dankortet endelig kom, lagde jeg det et eller andet sted, og ventede så på den nye kode, der kom et par dage senere. 
Nu kan jeg ikke finde dankortet. Det er bare så åndssvagt. Hvis ikke jeg finder det i løbet af weekenden, må jeg ringe og bestille et nyt. Igen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar