tirsdag den 17. januar 2012

Rod

For hulan da!

Hvordan er det muligt, at jeg har så meget ny-vasket tøj, der skal lægges sammen, og vasketøjskurven stadig er med top?

En del af forklaringen er, at vi nok har for meget tøj. Både ungerne og jeg "arver" tøj fra venner og bekendte, jeg siger aldrig nej til andres aflagte ting. En anden del af forklaringen er måske, at jeg har en dreng, der selv-antænder af raseri, hvis jeg prøver at give ham hagesmæk på. 


I dag insisterede han også på, at være pakket ind i sin elskede Bamse-og-kylling-dyne, imens han spiste sin sukker-holdige youghurt. Jeg prøver at undskylde lige netop denne detalje med, at betrækket alligevel skal vaskes i dag.... eller i morgen. 


Mindste-barnet har ikke helt perfektioneret sin spise-stil... og billederne er endda taget, inden han fik en halv nutella-mad. 
Hvem prøver jeg at narre? Han fik en HEL nutella-mad - og det var på toastbrød. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar