søndag den 5. februar 2012

Hæklerier

Jeg fik hæklet denne her blyantholder/urtepotteskjuler færdig i dag. Den skulle egentlig bare have været turkis, men jeg fik lyst til at peppe den lidt op med nogle forårs-farver.


Når først det er nytår, føler jeg altid, at foråret er lige om hjørnet. Det er skønt, ikke fordi jeg har noget imod vinteren, men jeg elsker de allerførste forårsdage. Jeg kan lide alle årstiderne og jeg kan ikke lide dem, hvis i forstår, hvad jeg mener. I vejrudsigten synes jeg, de laver et drama uden lige, hvor kulde, regn og blæst er de onde og varme, sol og vindstille er heltene. Slap dog af og nyd forskellene i årstidernes skiften. 
Hov, nu lyder jeg som en vrissen gammel kone... Dejligt, jeg vidste det jo. Jeg bliver alletiders gamling.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar