fredag den 10. februar 2012

Nye projekter

Når jeg får ideén til et nyt projekt, har jeg lyst til at gå i gang med det samme. Så, det gør jeg. I går gik jeg i gang med at strikke håndledsvarmere. De bliver så fine, når de bliver færdige. Bare der stadigt er koldt til den tid.


Her til aften gik jeg igang med et projekt, der kræver mange, lange strimler af stof. Det skal bruges til noget, jeg længe har villet igang med.... uha, det var lidt af en cliff-hanger! Følg med i Isas Rodebutik, måske er der nyt om de mystiske stof-strimler i morgen!


Derudover er jeg gået i gang med et sy-projekt. En herlig veninde med MEGEN erfaring udi syning lærer mig at klippe mønstre, noget om tråd-retning og alle mulige andre fif, der gerne skulle gøre, at jeg snart kan præsentere en hjemmesyet børne-buks her på bloggen (når man ved noget om syning hedder det ikke længere bukser. Næ, næ, så hedder det skam bare en buks).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar